Hoe internetvaardigheden jouw bedrijf kunnen helpen

Klik op het tandwiel rechtsonder in de video om ondertiteling te activeren

Share:

Over het onderzoek


Marketingmanagers moeten weten wat er in hun markt beweegt. Gelukkig kunnen ze zich daarvoor beroepen op goedkope en toegankelijke digitale tools als bv. Google Analytics. Maar soms is het moeilijk om het overzicht te bewaren, met al die nieuwe tools die als paddenstoelen uit de grond schieten. Daarom moeten bedrijven volgens Ingrid Ruskowski (Universiteit Hasselt) investeren in internetvaardigheden.

Ingrid Ruskowski
UHasselt

Ingrid Ruskowski, Poolse / EU-burger, studeerde International Business in Maastricht - nota bene de stad waar het beroemde verdrag voor de oprichting van de EU werd ondertekend. Aangetrokken door de complexe wisselwerking tussen politiek, economie en de industrie, buigt Ingrid zich in haar onderzoek over de internationalisering van kleinere bedrijven. Volgens haar bevindingen, bevat een goed recept voor internationaal bedrijfssucces digitale vaardigheden, echte marktinzichten en een goede strategie als belangrijkste ingrediënten.